HR

Interim HR

Tijdelijke vervanging nodig op de HR-afdeling? Extra expertise nodig voor complexe HR-vraagstukken? Of hulp nodig bij een speciaal project? Kies voor onze interim HR service. Onze HR specialisten staan voor je klaar en bieden jouw organisatie flexibele ondersteuning. We vinden altijd een oplossing op maat!

Ondersteuning op maat

Interim HR door ANB

Nieuwe medewerkers aannemen, zieke werknemers begeleiden, arbeidsvoorwaarden opstellen… Het werk op een HR-afdeling is ontzettend divers. Heb je extra ondersteuning nodig, om wat voor reden dan ook, dan staan onze HR-specialisten voor je klaar. Voor extra handen én extra expertise. Samen zoeken we naar een passende oplossing om jouw organisatie te ondersteunen bij personeelsbeleid en toekomstige groei.

Dit kun je verwachten

Interim HR ondersteuning

Wat kun je verwachten als je ANB inschakelt voor interim HR ondersteuning? Dat vertellen we je graag:

  • Een vaste HR-adviseur die ter plaatse de werkzaamheden uitvoert, je organisatie goed leert kennen en fungeert als een integraal onderdeel van je team
  • De personeelsadministratie en dossiers worden volledig op orde gebracht
  • Hulp bij het vormgeven en uitvoeren van HR-processen
  • een sparringpartner op operationeel, tactisch en strategisch niveau

 

Een specialist op niveau

Interim HR voor ieder vraagstuk

Welk vraagstuk je ook hebt, wij hebben interim HR-specialisten beschikbaar. Behoefte aan extra handen om de administratie op orde te krijgen? Of juist advies nodig omtrent strategie of conflicten? We bepalen samen of jouw organisatie een junior, medior of senior interim HR specialist nodig heeft. We beginnen met het uitvoeren van een HR-scan binnen de organisatie om zo te inventariseren waar de grootste behoefte aan ondersteuning ligt.

Kristie Ruijs

Veelgestelde vragen.

Hier vind je een overzicht met veelgestelde vragen over onze interim HR diensten. Staat je vraag er niet tussen? We beantwoorden je graag! Neem gerust contact met ons op.

Hoelang duurt een interim HR opdracht meestal?
De duur van een interim HR opdracht kan variëren van enkele weken tot meerdere maanden. Dat is afhankelijk van de specifieke behoeften van de organisatie en de aard van de opdracht, natuurlijk.
Moeten wij voor ieder vraagstuk intern komen zitten?
Nee hoor, sommige zaken kunnen wij ook goed op afstand behandelen.
Wat is interim HR ondersteuning?
Interim HR-ondersteuning houdt in dat een HR professional tijdelijk wordt ingehuurd om een specifieke rol of project binnen een bedrijf te vervullen. Dat kan variëren van het invullen van een tijdelijke personeelsbehoefte tot het leiden van strategische HR initiatieven.
Wat zijn de voordelen van het inhuren van een HR interim professional?
Voordelen van een HR interim professional zijn onder andere directe toegang tot extra expertise, flexibiliteit in personeelsbeheer, kosteneffectiviteit en de mogelijkheid om HR-processen te verbeteren met frisse ideeën en externe perspectieven.
Wij zijn een klein bedrijf en hebben maar heel weinig HR werkzaamheden. Voor hoeveel uur komen jullie minimaal?
Vanaf 4 uur per maand komen wij graag ondersteunen op locatie.
Zijn interim HR professionals duurder dan vaste medewerkers?
Hoewel het uurtarief of de dagprijs van interim HR professionals hoger kan zijn dan het salaris van vaste medewerkers, kunnen ze kosteneffectief zijn door de tijdelijke aard van hun aanstelling. Daarnaast brengen zij extra expertise met zich mee, waardoor projecten sneller en efficiënter worden afgerond.
Diensten

Meer HR
diensten

Naast dat je bij ons terecht kunt voor interim HR, verzorgen we nog veel meer HR-diensten. Wij zijn jouw HR-partner! Een vraagstuk dat hier niet bij staat? Neem gerust contact met ons op voor meer informatie.

Daarom kies je voor een interim HR professional